תקנון


כללי

אנו ב- Organits עושים את מירב המאמצים על מנת לספק את הסחורה הטרייה והאיכותית שיש. יש לציין כי אין בבעלות Organits שטחים חקלאיים, ולפיכך Organits לא לוקחת שום אחראיות על התוצרת (למעט החזרה כספית של עלות המוצר במקרה של מוצר פגום/ מקולקל). Organits איננה לוקחת כל אחראיות במקרה של נזק הנגרם כתוצאה מצריכת הפירות. 

מדיניות משלוחים

 אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לספק שירות משלוחים מהיר, יעיל ואיכותי.

*כתובת אשר לא תימצא והלקוח לא יענה לנייד להכוונה, תוחזר הזמנתו והלקוח יחוייב בדמי המשלוח.
*אם אינכם בבית בעת הבאת המשלוח לביתכם אנו משאירים את המשלוח בפתח הבית,לכן אם ישנו פרט חשוב שעלינו לדעת כגון; קוד כניסה, קומה, הסבר על כניסה מסביב, וכדומה, אנא ציינו בהערות המשלוח.

במידה והלקוח משנה את כתובתו עליו לציין זאת ב"הערות הלקוח". לא די בלרשום את הכתובת במקום שבו מזינים את הכתובת, כי ישנו כרטיס פתוח ללקוח עם כתובתו הישנה במערכת העסק.

מדיניות החזרות
אין החזרות- מדובר בסחורה טרייה הנקטפת על פי הזמנה עם חיי מדף קצרים ורגישים. במקרה של מוצר פגום- יינתן זיכוי מלא על המוצר.
מסירת הזמנה- אנו עושים מאמצים להגיע בשעות סבירות ולמסור את המוצרים אישית לבאי הבית.
אם זאת במידה ולא ניתן יהיה למסור אישית נשאיר בפתח הבית את ההזמנה- על אחריות הלקוח במידה והתוצרת נשארה בחוץ והמתינה זמן אשר יפגע באיכותה, התוצרת איננה נשארת בקירור מחוץ לביתכם.

במקרה של אספקת מוצרים פגועים/מקולקלים על הלקוח להודיע לשירות לקוחות עד 24 שעות לאחר מועד האספקה,

אי מתן הודעה בפרק הזמן כאמור מהווה ויתור של הלקוח בדבר כל טענה ו/או תביעה בקשר, לאי התאמה ו/או אי שביעות רצון מצידו.

סליקה באתר

בטיחות החיוב באתר סליקת כרטיסי האשראי באתר נעשת על פי תקנים מחמירים ובאחריות חברת קארדקום.
הסליקה נעשה בחיוב בדיילי, ז"א לאחר שקילת המוצרים והגעה של המשלוח לבית הלקוח, רק אז אנו מחייבים את האשראי.

לקוחות המעוניינים לתת אשראי באופן חד-פעמי לחיוב שוטף לכל הזמנה שיעשו באתר ובכך לא יצטרכו להכניסו כל פעם מחדש, מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות.

מדיניות ביטול הזמנה

ניתן לבטל הזמנה עד יום לפני המשלוח לבית הלקוח עד השעה 10:00 ולא לאחר מכן.

קניות קמעונאיות
קבוצות מעל עשרה צרכנים יזכו להנחה מיוחדת (פרטים בשירות הלקוחות).

*Organits שומרת לעצמה את הזכות לא למכור ולספק את סחורתו ללקוח מכל סיבה שהיא. ט.ל.ח לכל המבצעים ומועדוני הלקוחות.

* המידע שמופיע באתר ובדף הפייסבוק שלנו נועד להרחבת הידע והינו מבוסס על ידע אישי ומס' מאגרי מידע- המידע הינו להמלצה בלבד ו- Organits איננה לוקחת אחריות עליו, מטרתו אך ורק להעשיר את ידע הלקוח. התמונות באתר להמחשה בלבד. 

WhatsApp chat